Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

niedziela, 14 września 2014

Kiko make up - Daring Game, Queen of Hearts Eyeshadow Palette.


Wychodzę z założenia że najlepsze pamiątki z wakacji to takie które można zjeść, wypić, albo się nimi pomalować ;). Dlatego z Włoch, oprócz worka z jedzeniem przywiozłam również worek z kosmetykami. Jak zwykle znalazło się w nim miejsce dla kilku pozycji z Kiko make up. Bardzo lubie ich cienie do powiek, więc skusiłam sie na paletke do makijażu "Queen of hearts" z limitowanej edycji  "Daring Game".




Cała kolekcja bardzo mi się spodobała, bo opakowania są bardzo eleganckie, a motywy karciane i nakrętki od lakierów stylizowane na kości do gry przyciągają wzrok.
Wszystkie dostępne produkty:





Do domu wróciła ze mną paletka w kolorze 03 Elegant Ebony.


I swatch na ręce:


Nie zawiodłam się, Cienie są świetnie napigmentowane, dobrze się blendują i długo utrzymują się na powiekach. Jeśli będziecie miały okazje odwiedzić ich sklep, to gorąco polecam przyjrzeć się cieniom do powiek - ja lubie zwłaszcza Water eyeshadow.
Paletka kosztowała 14,90 euro, czyli w okolicach 62 złotych.

10 komentarzy:

  1. Ja się zakochałam w tych paletkach z bronzerami i różami, ale mi zabrakło funduszy, żeby którąś z nich kupić.
    Cienie piękne, szkoda, że nie miałam czasu, żeby je spokojnie pooglądać i pomacać w sklepie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi sie jeszcze podobal ten bialo czarny pedzel, ale uznalam ze 17 euro to przesada.

      Usuń
  2. No ślicznie, jeszcze nie miałam do czynienia z tą firmą. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety w Polsce jej nie ma, ale jest np w Niemczech, jesli masz blisko do granicy :)

      Usuń
  3. Przepięknie skomponowane quatro cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię takie pamiątki z wakacji :) fajne cienie do codziennego makijażu

    OdpowiedzUsuń
  5. Wizualnie paletka wygląda naprawdę ładnie :) Środek również mi się podoba, bo kolory są na tyle bezpieczny, bym mogła zrobić z nich użytek :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne opakowanie :) Kolorów takich już mam mnóstwo, ale i tak przygarnęłabym.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne kolory, jestem zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...