Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

wtorek, 16 września 2014

Essence - LE Rock Out! (zapowiedź)


Rock Out! to nowa edycja Essence, sygnowana dodatkowo znaczkiem MTv.

Essence, jako jeden z tegorocznych sponsorów gali rozdania nagród najsłynniejszej muzycznej (przynajmniej kiedyś :P) telewizji, pokusiło się o rockową otoczkę. Czy wyjdzie przebojowo?




Według mnie niestety nie... Cała para poszła w gwizdek i otrzymamy może i spójny ale nie urywający zestaw. Zawiesiłam oko w sumie tylko na lakierach i różu (czy mogło być inaczej?), reszta nie zrobiła na mnie wrażenia. Za to jestem bardzo ciekawa tego 'shoe accessory' bo za żadne skarby nie wiem co to i na co to komu. :P Macie jakieś pomysły? :)













11 komentarzy:

  1. to "shoe accessory" to się przypadkiem nie nakłada na front np. trampków, przed język i nie przewleka sznurówek, żeby buty były takie WOW? że niby tak "lofciasz mjuzik"? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypominają mi próbę skopiowania "skrzydlatych adidasów" :D
      http://img.likely.pl/photo/large/20120529/adidasy-ze-skrzydlami-likely-pl-392e8142.png

      Usuń
  2. essence kolejny raz zaskakuje mnie baaardzo pozytywnie: dwa pierwsze lakiery wymiatają.
    reszta mnie nie interesuje... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lakiery <3 eyelinery tez mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic mi się nie spodobało.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwa lakiery są fajne, róż ciekawy, a reszta tak sobie. Essence opuścił się w tych limitkach

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakiery i tylko lakiery w moim przypadku, no może jeszcze ten różowiasty błyszczyk;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam pojęcia na co to ostatnie, ale wygląda kiczowato. :P

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakiery faktycznie kuszące, mnie również i eyelinery zaciekawiły, ale akcesoria do butów nie robią na mnie wrażenia :P

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...