Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 18 listopada 2013

Essence - LE Happy Holidays (zapowiedź)


Jak to jest, że pojawiające się już wszędzie świąteczne dekoracje mnie nie ruszają, a na widok tej limitki poczułam dreszczyk? ;)

Szkoda, że (biorąc pod uwagę, że u nas w drogeriach dalej stoi Floral Grunge) ta limitka zawita do nas na Wielkanoc. ;)




17 komentarzy:

  1. Ozdóbki do pazurów mnie kręcą :D Są takie śmieszne hehe. Mam nadzieję, że dorwę je :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj oglądałam w niemieckim Rossie całą limitkę, był pełen stand i na nic się nie skusiłam. Na żywo szału nie robi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie nic nie porwało z tej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak,topper wpadł mi w oczy,aż mi się błyszczą :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Na rzęsy bym się skusiła ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. topper i te cukierkowe ozdóbki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Te ozdóbki na pazury muszą być moje! I ten top coat! I lakiery! No cudne pazurkowe rzeczy! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się na szczęście nic nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. większość produktów z tej kolekcji w podobnych wersjach już kiedyś była:) jedyne co mi się spodobało to śnieżny top coat - jest uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno się skuszę na topper ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurczę... już widzę jak negocjuję z mężem przy półce z takimi ślicznościami... nie ma facet szans. Aż się trzęsę na widok tych ozdóbek do pazurków i cieni.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...