Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

niedziela, 17 listopada 2013

Jaki to lakier? (konkurs)



Kiedyś, dawno dawno temu zakochałam się w lakierze.

U nas niedostępnym, gdzie indziej też bardzo trudnym do zdobycia. Wzdychałam i wzdychałam do niego jakiś czas i w końcu odpuściłam... aż do wczorajszego dnia, kiedy przypadkiem trafiłam na - zabrzmi to co najmniej nieprzyzwoicie ;)) - jego dupe. :D

Dupe, czyli odpowiednik/zamiennik/nieistotne. Ważne, że w momencie, kiedy piszę te słowa ON patrzy się na mnie znad klawiatury. A obok stoi jego brat bliźniak, który trafi do jednej szczęściary. ;)



Zadanie jest proste - lakier dostanie osoba, która zgadnie, jakiej marki jest lakier na zdjęciu.
Jeśli nikomu się to nie uda, wygra ten, kto trafi markę oraz dokładną nazwę lakieru, w którym się zakochałam. Oczywiście rozstrzyga kolejność zgłoszeń (a te można przysyłać do przyszłej niedzieli, czyli 24 listopada). Jedyne co musicie zrobić, to wypełnić poniższy formularz.

Gramy czysto, czyli żadnych podwójnych zgłoszeń - jeśli wyłapię coś takiego, to automatycznie dyskwalifikuję. :)

Powodzenia!

12 komentarzy:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...