Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 11 listopada 2013

Colour Alike - Daleko do Sopotu?


Ostatnimi czasy moje paznokcie nie są w najlepszej kondycji. Głównie z tego powodu trzymam je krótko (o zapuszczaniu na razie mowy nie ma), nie szaleję także z kolorami. Wierna jestem wszelkim różom, beżom i czerwieniom, ewentualnie czerni, ale czasem najdzie mnie ochota na małe odstępstwo. Daleko do Sopotu? Colour Alike, który trafił w moje ręce dzięki Gosi, spełnia się w tej roli idealnie. ;)


Kolor ten jest bardzo mylący - na większości zdjęć w internecie (także na stronie producenta) wydaje się  być intensywnym błękitem. W rzeczywistości jest dużo bardziej złożony i ciekawy. Ma w sobie odrobinę turkusu, a chwilami wychodzą z niego też szarawe tony. Muszę przyznać, że świetnie mi się go nosi. Może nie kojarzy mi się z morzem (co sugeruje nazwa), ale napawa mnie jakimś takim... optymizmem. ;)


Malowanie jest bezproblemowe. Lakier dobrze kryje (dwie warstwy w zupełności wystarczą) i dość szybko schnie. Duży plus także za to, że nie przebarwia płytki. Nosiłam go kilka dni bez żadnej bazy i zmywając go trochę się bałam, co zobaczę. Na szczęście okazało się, że strach ten był bezzasadny. :)




Podoba się Wam, czy stawiacie teraz na bardziej jesienne barwy? :)

19 komentarzy:

  1. Piękny kolor *-* i nazwa świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! też go mam, kupiłam w zeszłym miesiącu, ale jeszcze nim nie malowałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny! myślałam, że nie będzie się wyróżniał, ale faktycznie robi wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. niesamowity kolor - jak najbardziej mój! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na lato jak najbardziej, teraz wolę jednak "jesienne barwy" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podoba ten odcień niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor jest przecudny, jednak własnie na lato...

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny kolor, lubię takie wesołe jak za oknem szaro ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ode mnie do Sopotu ze 20 km ;) Kolor piękny - idealny na przełamanie tej szarugi za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się, taki letni, optymistyczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o Jezu jaki piękny! jak sam mój nick mówi,kocham turkusy :D aż się zachwyciłam-no i poza tym kolejne wakacja planuję w Sopocie,więc :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna nazwa :D Ostatnio też coś mam problem z paznokciami :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny,cieszący oko kolor :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...