Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

środa, 27 listopada 2013

Rozwiązanie konkursu 'Jaki to lakier?'


Pewnie już czekacie na wyniki, więc nie będę nie wiadomo jak przeciągać. Wszystkim Wam dziękuję za wzięcie udziału w konkursie. Na 38 odpowiedzi 4 były prawidłowe - lakier pokazany na powyższym zdjęciu to Claire's Glitter Black&White.

Pierwszą osobą, która udzieliła takiej odpowiedzi była Pepper&Coco. Na dodatek chyba czyta mi w myślach, bo zgadła też że podobnym lakierem (o jakim marzyłam) jest Lynnderella Connect the Dots.

Do Ciebie właśnie powędruje buteleczka tego lakieru - mam nadzieję, że będziesz równie zadowolona, co ja. :)


Postanowiłam też, że (mimo, że nagroda była jedna) będą nagrody pocieszenia. Drobne upominki w postaci ozdób na paznokcie otrzymają ode mnie także trzy pozostałe dziewczyny, które udzieliły prawidłowych odpowiedzi. Już piszę do Was maile! :)

Dajcie znać, czy podobała się Wam taka formuła konkursu. Mi tak, więc chętnie bym to powtórzyła!. :)

10 komentarzy:

  1. nie wiem jak to zrobiłam, ale baaaardzo się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A o Claires nie pomyślałam, no trudno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję dziewczynom, które wiedziały co to za lakier :) Moim zdaniem taka forma konkursów jest świetna, zawsze lubiłam zagadki. No i przy okazji można poszerzyć swoją wiedzę o kosmetykach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla zwyciężczyni.. No i dziękujemy pięknie za nagrody pocieszenia :*

    Ps. Bardzo lubię taką formułę konkursów, choć zazwyczaj nie idzie mi w nich najlepiej ;) To chyba pierwszy raz gdy trafiłam i to od razu oba lakiery.. Normalnie jestem z siebie dumna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja teraz czekam aż pokażesz, jak wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a myślałam o tym lakierze ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście ślicznie dziękuję za nagrodę pocieszenia. Mi się poszczęściło, bo byłam z przyjaciółką na zakupach i akurat kupiła sobie właśnie ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Straight to the point and written well, I appreciate for the info
    jeux camion gratuit

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...