Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

sobota, 8 listopada 2014

NOTD - Feeling blue


Tytuł odrobinę przewrotny, końcu feeling blue to przenośnia dla smutku. Jesień się odrobinę zepsuła i jesienna deprecha wkracza na salony. Chyba mnie nie ominie...

Czym jednak można sobie poprawić humor lepiej niż mani pięknie mieniącym się w ostatnich promieniach słońca? ;) Wybrałam lakier MIYO Mini Drops w kolorze Provocation bo najbardziej pasował do cyrkonii, które chciałam użyć. No i najzwyczajniej w świecie go lubię - ładnie kryje, szybko schnie, czyli ma wszystkie atrybuty by nie popsuć człowiekowi i tak już złego humoru. ;)

Dopasowanie cyrkonii nie było nie wiadomo jak ciężkie, chociaż niebieskie nie zmieściły mi się na paznokciu idealnie. Na szczęście dają się przeciąć na pół obcinaczkami do paznokci. Klejone są na bezbarwny lakier więc pewnie nie nacieszę się nimi dłużej niż dwa dni, ale póki co jestem zadowolona.

A Wam się podobają? :)




7 komentarzy:

  1. Jak te cyrkonie trzymają się na paznokciu? Bo zastanawia mnie trwałość takiego manicure. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kolor, ale na jednym za dużo tych cyrkonii fajnie same niebieskie by wyglądały ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jak super, ale przy moim trybie dnia wszystko by odpadlo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakoś nie do końca mi się podoba taki cały paznokieć z cyrkoniami... jak by były same niebieskie na białej bazie to pewnie by było fajniej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dałabym sobie rękę uciąć, że Fruit cocktail ze starej limitki My secret ma identyczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio widziałam w autobusie kobietkę z podobnym kolorem paznokci. Śliczne są te cekiny

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...