Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

środa, 20 lutego 2013

Sadza Soap, czyli myj się... brudem :)


15 i 16 grudnia w kopalni Guido w Zabrzu odbyła się druga edycja festiwalu Silos Falami Fest - targów sztuki i dizajnu, na które żałuję, ale się nie załapałam.

Zaprezentowano na niej między innymi mydło mające promować Śląsk - Sadza Soap, czyli mydło glicerynowe z węglem aktywnym. Magia sprzeczności - brud, który myje. ;)
Jest to pomysł młodej projektantki Marty Frank. Uformowane w kształcie bryłki węgla mydło ma właściwości bakteriobójcze, ale przy tym jest łagodne dla skóry. Zgrabnie połączono tu (ciekawy jak na tego typu kosmetyk) kształt oraz właściwości samego węgla.

Więcej na jego temat możecie poczytać np na portalu Gryfnie.com, którego twórcy co prawda nie mają nic wspólnego z samym pomysłem czy jego wdrożeniem w życie, ale jako miłośnicy Śląska promują ten produkt. Podoba się Wam taki pomysł?

Ja nie mogłam sobie odmówić tej przyjemności i kupiłam je przedpremierowo - właśnie wczoraj do mnie dotarło. Pomyślałam jednak nie tylko o sobie...


Jak już się pewnie domyślacie druga sztuka jest dla kogoś z Was. :) Wystarczy ułożyć rymowane hasło / wiersz opisujący jego zalety. ;) Żeby troszkę utrudnić, muszą się w nim znaleźć słowa mycie, bryła/bryłka oraz węgiel (we wszystkich dowolnych odmianach).

Zgłaszać się trzeba za pomocą formularza, który znajduje się pod tym postem, nie później niż do środy 27 lutego, do północy. Każdy może nadesłać jedno zgłoszenie. Zwycięski wierszyk wybierze jury w składzie 'ja i moi bliscy'. Wyniki zostaną opublikowane na blogu 2 lub 3 marca. Powodzenia!




25 komentarzy:

  1. świetne mydełko:P ja niestety nie biore udziału w konkursie bo dla mnie sklecenie rymu z dwóch wyrazów to mistrzostwo świata:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam ten sam problem, dlatego życzę powodzenia innym :)

      Usuń
    2. Również życzę powodzenia :)

      Usuń
  2. pierwszy raz na oczy widzę taki wynalazek :) wygląda zupełnie jak węgiel :) baaaaaardzo jestem ciekawa opinii na temat jego możliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się wczoraj zastanawiałam co to jest. Przypominało węgiel ale nie wymyśliłam, że to węgiel do mycia :P Trochę mi wstyd... mieszkam w województwie śląskim i nic o nim wcześniej nie słyszałam :O

    OdpowiedzUsuń
  4. Już sobie wyobrażam, jak leży na umywalce i miny domowników :D

    OdpowiedzUsuń
  5. naprawdę wygląda jak gruda węgla! świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa jestem ceny, chętnie bym kupiła na prezent, wygląda super :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa jestem ceny, chętnie bym kupiła na prezent, wygląda super :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 20 zł za sztukę, przesyłka 6zł. Więcej informacji na stronie studia Mamami http://www.mamamistudio.pl :)

      Usuń
  8. Ciekawy pomysł :) Jako ciekawostka lub prezent myślę, że się przyjmie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam mydełko węglowe z lusha, niezastąpione na leczenie nagłego wysypu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda bosko :D i super pomysł na konkurs, z przyjemnością wzięłam udział

    OdpowiedzUsuń
  11. no niby ze śląska jestem a pojęcia nie miałam czym my się tu myjemy =) muszę nadrobić zaległości

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. chociaż w sumie fajny by był na jakieś wyjazdy, żeby nieźle zadziwić przyjaciół :)

      Usuń
  13. Mądrzy ludzie żyją w brudzie, coś w tym chyba jest :D:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie porwało mnie to mydełko. Czułabym się dziwnie pod prysznicem. To trochę tak jakby się myć mydłem w kształcie penisa ;))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziwne mam uczucia co do tego mydełka :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mieszkam na górnym Śląsku wiedz sadze, smog i inne rzeczy mam za free ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. jakoś te mydełko mnie nie przekonuje,zdecydowanie wolę pięknie pachnące i pieniące się cudeńka:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. A jak wygląda kwestia brudzenia armatury łazienkowej? Bardzo mnie to ciekawi.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...