Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

czwartek, 14 lutego 2013

NOTD - walentynkowe!


Obchodzicie dzień świętego Walentego? Ja zazwyczaj nie, ale każda okazja jest dobra, żeby pomalować paznokcie! ;)

W sumie powodem tej stylizacji nie są stricte walentynki a fakt, że dwa dni temu w Douglasie natknęłam się na płytkę do stempelków Essence. Od dawna polowałam na tą z ustami, uznałam to więc za przeznaczenie. :D

Chciałam, żeby ten mani kojarzył się z dniem zakochanych, ale żeby nie był przy tym przesłodzony. Nie mam też jeszcze wielkiej wprawy w robieniu stempelków, ozdobiłam więc nimi tylko serdeczne palce. Szkoda tylko, że mam teraz krótkie paznokcie - wyobrażam sobie, że na dłuższych prezentowałby się lepiej (chociaż jestem zadowolona i z tego efektu :)).

Przesyłam Wam owe buziaki i życzę, żebyście spędziły dzień z osobami, które kochacie!

Asia                                  




Czego użyłam:


MIYO - Mini Drops, #40 Ice, Ice Baby
China Glaze - Ring in the Red
Basic - LE Travel Color, 03 Las Vegas
Pierre Rene - Top Flex, #203 Modern
Dolci Sguardi #003
Catrice - Nail Expert, Up to 10 days top coat

32 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba! :) Od dawna chciałam zainwestować w zestaw do stempelków i chyba zacznę o tym myśleć na poważnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że reszta wzorów na tej płytce nie porywa, bo bym ją sobie kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie jestem zachwycona stempelkami, sama zestaw posiadam, ale jak pierwszy raz spróbowałam i wyszła totalna klapa to bardzo się zniechęciłam. Mogłabym zrobić osobnego posta jak robić stempelki, chętnie się nauczę :) Wyszły Ci idealnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś, mogłabyś :) źle napisałam!

      Usuń
    2. dziękuję, może się pokuszę o mały tutorial :)

      Usuń
  4. ja dzisiaj również z walentynkami na paznokciach. U mnie królują serduszka a na serdecznych i kciukach mam "tapetę" "love".
    Święto dobre do zrobienia sobie prezentów ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. w essence są płytki z takimi wzorkami?! Dlaczego u mnie nie mogłam takich fajnych znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie to wygląda :) A ja Ci przesyłam serduszka <3 <3 <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie całuśne pazurki :)
    Az żałuję, że nie mam takiej płytki.

    OdpowiedzUsuń
  8. przesłodkie! bardzo mi się podobają buziaki od Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne! buziaki wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślepota ze mnie przeokrutna bo nigdy nie mogę znaleźć tych stempelków...pazurki wyszły super ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. też już od jakiegoś czasu poluję na tę całuśną płytkę.
    mani wyszedł niesamowicie :) <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajny efekt :) Urocze!

    OdpowiedzUsuń
  13. wczoraj kupiłam w końcu zestaw do stempelków a nawet 2 płytki bo w naturze jestem raz na miesiac nie częściej i co? nie działa z żadnym lakierem z mojej kolekcji, nawet z najgęstszym. muszę osobno kupować lakiery essence to stempelków? mogłabyś napisać o tym na blogu? albo jakby mnie ktoś poinformował byłabym wdzięczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie muszą być specjalne - z moich prób wynika, że powinny być po prostu mocno kryjące (na pewno wiesz które z Twoich lakierów są pod tym względem lepsze). Jeśli jest dość rzadki, to po zebraniu nadmiaru z płytki można poczekać chwilkę aż trochę stężeje i dopiero odbijać. :)

      Usuń
  14. Walentynek nie obchodzę, ale świetnie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne buziaki :)
    ja nigdy nie robiłam stempelków, nie mam nawet zestawu do tego, może w końcu kupię jakiś ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne, piękne, piękne! Bardzo mi się podobają

    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Już od dawna gdy je widzę w naturze pakuję je do koszyka a potem odkładam.. nie wiem dlaczego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne paznokcie! serio zakochałam się *.*

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...