Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

piątek, 1 lutego 2013

Essence - trzy nowe zapachy (zapowiedź)


W zeszłym roku, po sukcesach wód z edycji limitowanych, doczekałyśmy się wprowadzenia do asortymentu  Essence linii wód toaletowych. Marka ta zapowiedziała właśnie poszerzenie jej w marcu o trzy nowe zapachy. Nie znam jeszcze dokładnych nut, ale wody mają być cytrusowo-wiosenne.

Essence - Like a jump in the pool




Essence - Like a rollercoaster ride



Essence - Like a million miles away




Ja posiadam Like a girls' night out oraz Like a trip to NY (obie w mniejszych, 10ml wersjach). Jestem z nich całkiem zadowolona, chociaż zapach nie utrzymuje się tyle, ile bym chciała. :(

No i wciąż wzdycham do fantastycznego zapachu z edycji Vampire's Love - gdybym mogła się cofnąć w czasie, to kupiłabym kilka buteleczek na zapas. ;)

Używacie wód toaletowych od Essence? Co o nich sądzicie?

36 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze przyjemności.
    W sumie to nie wiedziałam, że essence ma zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie używałam jeszcze...może się skuszę?

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś wąchałam Circus Circus EDT, ale tak śmierdziała ta woda wg. mnie, że więcej nie chcę :D Choć nie twierdzę, że nie wąchnę tych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wyglądają :) Ciekawe jak pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie żadna l serii limitowanych nie urzekła, a o tym, że są jakieś w regularnej sprzedaży nie miałam pojęcia bo w mojej Naturze ich nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wody toaletowe oraz serię do pielęgnacji My skin można dostać w sieci Super Pharm. :)

      Usuń
  6. Nigdy ich nie używałam a nawet ich nie używałamale jak pojawią sie te no. zapachy chetnei chociaż powacham :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiadają się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. koniecznie wypróbuję! też mam Like a girls' night out i jestem nim oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te perfumy z wampirzej serii to cudo!!! Mam jeszcze troszeczkę i mocno oszczędzam :). Są fantastyczne i Essence mogłoby wprowadzić je do regularnej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam ani jednej...nawet ich nie wąchałam;)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam i nie wąchałam :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Żadnej jeszcze nie wąchałam...

    OdpowiedzUsuń
  13. Niedawno skończył mi się zapach z Vampire's Love, mimo że starałam się go oszczędzać :) Był świetny i również żałuję, że nie zrobiłam zapasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie używam -ale wydaje mi się ,że by mi odpowiadały . Może się na nie skusze ,bo pewnie cena nie jest zbyt wygórowana ? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja w zeszłym roku kupiłam dwie buteleczki z VL i jedna ciągle stoi jeszcze zafoliowana, więc nie musisz cofać się w czasie tylko zajrzeć do mnie na wyprzedaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. jump in the pool musi byc nieziemski:)) Orientujesz sie moze jakie to beda mniej wiecej ceny?

    OdpowiedzUsuń
  17. no no no jestem ciekawa co z tego wyniknie

    OdpowiedzUsuń
  18. nie miałam okazji jeszcze powąchać, ale zrobię to przy najbliższej wizycie w Naturze ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam z nimi styczności ale się wybiorę do drogerii i zobaczę co to za cudowności :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    dodaję do obserwowanych,bo dość ciekawie tu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie spróbowałabym, szczególnie w tych mniejszych butelkeczkach :>

    OdpowiedzUsuń
  21. Essence ma zapachy... Dobrze wiedzieć. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hmm, nie używalam żadnej wody z Essence, ale lubię tą firmę ;)
    Może się skuszę ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Haha jak zobaczyłam ten nagłówek to padłam!;D Genialny po prostu,aż mi się śmiać chce ;D Ja jeszcze nigdy nie testowałam wód toaletowych z Essence ;) Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie słyszałam nic o tych zapachach, będę szukać w marcu ! :)
    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ładne są flakoniki ;D
    tala-blogguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. nigdy nie używałam zapachów od essence. a mają całkiem fajne buteleczki:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Chyba taki cukierkowy zapach się zapowiada?

    Pozdrawiamy,
    dwojedopoprawki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Twój nagłówek mnie rozwala! ;D
    PS: Ja uwielbiam mieć mln perfum, te chyba nie są drogie, to może skuszę się na wszystkie 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nominowałam Cię do Liebster Award na moim blogu modamoimioczkami.blogspot.com , zapraszam serdecznie do zabawy :)

    P.S. Może się skuszę :3

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeszcze nie używałam, a którą polecasz najbardziej? Sprawię sobie jaką wodę toaletową, tak z okazji Walentynek :) świetny blog, dużo można się ciekawych rzeczy dowiedzieć, obserwuje i zapraszam do m nie w wolnej chwili, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Essence to dobra firma. Sama mam wiele perfum właśnie z tej marki :)Wyglądem niezwykle kusi mnie Essence - Like a jump in the pool :D Oh, muszę to mieć do swojej kolekcji ! Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  32. jakoś te poprzednie zapachy nie przypadły do gustu... może teraz skuszę się na mały flakonik dla sprawdzenia :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...