Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

środa, 30 stycznia 2013

ShinyBox - styczeń 2013



Ostatnie dwa miesiące dały mi nieźle do wiwatu. Praca zdominowała moje życie na tyle, że i sił i czasu na inne rzeczy zostawało mi niewiele. Ech, gdyby to jeszcze się odpowiednio przekładało na wypłatę... ;)

Styczeń już właściwie się skończył, a ja dopiero rozprawiam się z boksami - lepiej późno, niż wcale. Pierwszy na tapecie styczniowy ShinyBox.


Zawartość pudełka w tym miesiącu:


1) LUMENE - kremowy błyszczyk do ust Wild Rose, pełny produkt (24,5zł/6ml)



2) SCHWARZKOPF PROFFESIONAL - Szampon BC Oil Miracle, tubka 30ml (pełny produkt 35zł/200ml)
3) SCHWARZKOPF PROFFESIONAL - Olejek pielęgnacyjny do włosów BC Oil Miracle, buteleczka 5ml (pełny produkt 69,95zł/100ml)



4) DERMEDIC - Oczyszczający żel do mycia twarzy z serii Normativ, pełny produkt (25zł/100g)



5) DERMEDIC - Tonik głęboko oczyszczający z serii AcneExpert, pełny produkt (26zł/200ml)



Wartość łączna kosmetyków z tego pudełka to około 86zł


Jak na pudełko karnawałowe to jest tu troszkę smutno... Liczyłam na to, że styczniowe subskrypcje bardziej zaszaleją z kolorówką. Z tej pojawił się tu Błyszczyk Lumene o przyjemnym, kremowym kolorze. Ładnie wygląda na ustach i ich nie skleja, ale trochę przeszkadza mi jego mocny zapach. Dwa produkty Schwarzkopf Professional z linii BC Oil Miracle to coś, co mnie ucieszyło. Identyczna miniatura szamponu była w GlossyBoxie z sierpnia 2012 i bardzo przypadł mi on do gustu, a póki co nie kupiłam pełnowymiarowego opakowania. Z chęcią wypróbuję także pielęgnacyjny olejek.

Na koniec marka, która chyba na stałe zagościła w Shiny - Dermedic. Tym razem są to znów pełnowymiarowe produkty. Pierwszy to oczyszczający żel do mycia twarzy z serii Normativ, przeznaczony  głównie dla cery tłustej lub mieszanej, ze skłonnością do błyszczenia. Od dawna używam do mycia twarzy żeli z Biedronki (tych produkowanych przez Tołpę) i nie ukrywam, że zastanawiałam się ostatnio nad jakąś zmianą - zobaczymy. Drugi produkt to tonik głęboko oczyszczający z linii AcneExpert, dedykowany jest osobom o cerze trądzikowej. Ja na szczęście do nich nie należę, chociaż wiadomo - każdemu zdarzają się czasem jakieś 'niespodzianki'. Pierwsze wrażenie: całkiem nieźle usuwa zanieczyszczenia i ślicznie pachnie (sama nie wiem, z czym ten zapach mi się kojarzy... może z tonikiem Corine de Farme?).

Jak podoba się Wam styczniowe pudełko? Ze swojej strony mogę powiedzieć tylko, że nie jestem ani specjalnie rozczarowana, ani zachwycona - bywały lepsze.



Produkt tu opisany został mi udostępniony do recenzji, nie miało to jednak wpływu na moją opinię.

14 komentarzy:

  1. Skąd wy bierzecie tyle tych gwiazdek co miesiąc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pudełko, tak jak i wcześniejsze ShinyBox, przysłano mi w ramach współpracy (zapomniałam zamieścić informację na końcu, poprawiłam).

      Shiny można teraz już także kupić, nie trzeba zbierać gwiazdek. :)

      Usuń
  2. Nie subskrybuję pudełek żeby się właśnie nie rozczarować. Za cenę pudełka, w którym mogę znaleźć kosmetyk nie dla mojej cery, wolę kupić jeden produkt, ale dobrze dobrany.

    Z tego boxa pasowałby mi jedynie olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolorek ma ten błyszczyk...no ciekawa jestem jak sie spisze na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja jestem zadowolona, szczególnie produkty pełnowymiarowe trafiły w moje gusta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedynie kosmetyki do włosów mi się spodobały

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście jak na karnawał to trochę tu smutno:) Mogliby dorzucić coś z kolorówki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi sie styczniowe pudelko, zasnanawiam sie nad nim :)
    I.

    OdpowiedzUsuń
  8. z 4 produktów byłabym zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Błyszczyk wygląda bardzo ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. W moim przypadku błyszczyk się nie sprawdził, jest lepki...a ja nie znoszę jak mi się usta kleją :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Średnio podoba mi się to pudełko ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię firmę Dermedic, więc zawartość mi się podoba :)

    p.s. Zostałaś otagowana :)

    http://kres-czasu.blogspot.com/2013/02/tag-versatile-blog-odsona-druga.html

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...