Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

wtorek, 8 stycznia 2013

Wibo - TE Vintage Garden, lakier do paznokci #2


Dzisiaj na tapecie lakier z dostępnej w dużych szafach Wibo trend edycji Vintage Garden. 

Znalazłam go w jednym z WiboBoxów i od razu wpadł mi w oko - ma on jasny, mlecznofioletowy kolor i lekko opalizujący na różowo shimmer. Co prawda takich pastelowych odcieni najchętniej używam latem a nie zimą, ale ten delikatny błysk mnie przekonał.


Lakier ma wygodny w użyciu pędzelek i konsystencję nie za rzadką ani nie za gęstą. Całkiem przyjemnie się nim maluje. Krycie mnie przyjemnie zaskoczyło - bywa, że jasne odcienie potrzebują więcej warstw. W tym przypadku już pierwsza ładnie kryje i dwie wystarczą w zupełności, żeby nie było żadnych prześwitów ani smug.

Niestety - na paznokciach drobinki giną i efekt odbiega od tego, co widać w buteleczce, jednak dalej jest to przyjemny, pastelowy kolor, który dodatkowo ładnie lśni.

Na koniec jeszcze jeden minus - na moich paznokciach wytrzymał jeden dzień, później zaczął odpryskiwać wielkimi płatami. Zdecydowanie nie dla osób, które preferują /potrzebują lepszej trwałości. No chyba, że z jakimś topem będzie się trzymał lepiej (ale z drugiej strony nie jest to jakiś wyjątkowy odcień, żeby nie wiadomo jak kombinować).

A Wy wybieracie teraz spokojne kolory czy szalejecie z brokatami? :)




30 komentarzy:

  1. u mnie na paznokciach większość lakierów trzyma 1 dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. perspektywa tylko 2 wartsw do pełnego krycia przy tak jasnym odcieniu kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam podobny odcień na paznokciach przez 3 ostatnie dni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładniutki ten lakier, patrząc na buteleczkę się tego nie spodziewałam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny odcień, muszę poszukać go w moim Rossmannie bo jakoś dotychczas nie wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładnie Ci pokrył płytkę :) Ja niestety nie mam dobrych doświadczeń z tą serią lekierów:/

    OdpowiedzUsuń
  7. trochę mi przypomina taki lakier z essence blossoms etc.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny jest, bardzo lubię takie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kolorek, zdecydowanie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny, trochę wygląda jak cukierkowa guma balonowa :D Uwielbiam shimmery w takich kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  11. jest śliczny :) ale bardzo mnie denerwuja nietrwałe lakiery :/
    I.

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny, taki delikatny
    szkoda, ze tak krótko trzyma, znaczy nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny kolor, choć moim zdaniem ciężko jest takie pudrowe róże na paznokciach nosić tak, żeby w połączeniu z resztą stroju nie wyglądały dziuniowato.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zdecydowanie wolę ciemne lakiery i brokaty :D Takich jasnych używam tylko czasem, a ten prezentowany przez Ciebie jest bardzo ładny :D

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny! szczególnie ten złoty pyłek, którego zdjeciac chyba nie oddaja

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny kolorek, ja jednak pewnie dodałabym jakiś brokat na jeden albo wszystkie pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie wygląda na pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny pudrowy lawendowy róż. Ja bym się jednak skusiła jakby była albo sama lawenda, albo sam róż :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Już czuje, że przypadł by mi do gustu :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam ten lakier i baaardzo go lubie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jest piękny, szkoda, że tak słabo widać drobinki... !

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam z tej serii jeden lakier, ale utrzymuje się o wiele dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  23. dość ciekawy, choć rzadko noszę tak jasne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojj w buteleczce wygląda prześlicznie, na paznokciach rzeczywiście nic nie migocze. Lubię złote drobiny połączone z różem.

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo mi sie podoba:) musze zajżeć do rossmanna:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...