Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

sobota, 23 lutego 2013

Misja: Stylizacja (#01 - Jersey Shore)


Dzisiaj impreza urodzinowa mojej przyjaciółki Agnes, temat - Jersey Shore. <3

Myślę, że jestem gotowa... A może czegoś jeszcze brakuje? :D

sukienka - Tally Weijl
szpilki - Primark
blond pasma - Primark
paznokcie, rzęsy, peruka - chińczyk
pierścionki - allegro
BeneFit - Talk to the Tan

38 komentarzy:

  1. powiem tak...idealnie wstrzeliłaś sie w ten klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesli chodzi o jersey shore to sukienka w sam raz (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super buty i sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sukienka jedyne 25 zł na wyprzedaży. :D ładnie leży, polecam się rozejrzeć :)

      Usuń
  4. Pamiętaj tylko by nie ubrać majtek! :D
    A tak na serio to bardzo fajna stylizacja - idealnie wpasowana w klimat imprezy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. koniecznie wrzuc jakieś zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  6. haha! świetny temat przewodni :D koniecznie pokaż zdjęcia!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha! Ale fajny pomysł :) To musisz ekspresowo się opalić ma pomarańcz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Szpilki! Najlepsze :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha genialny pomysł na temat! Choć o ile Jersey Shore nie znoszę, tak na przykład Geordie Shore już uwielbiam :D Wczoraj leciał na MTV maraton i obejrzałam 4 odcinki, bo nie mogłam oderwać się od TV, bo śmiałam się lepiej, niż na jednej komedii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Geordie Shore! <3
      Też lubię, te akcenty... boskie :)

      Usuń
  10. A to dlatego się na Pogaduchy nie wybierasz! :(

    OdpowiedzUsuń
  11. wskakuj w ciuszki i pokaż nam się w całości :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha! Stylizacja idealna, baw się dobrze! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Pokaż się w całości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealnie :D wypchaj sobie jeszcze biust do granic możliwości : D

    OdpowiedzUsuń
  15. no to teraz jesteś prawdziwym pulpetem jakby to powiedziała Dina :D

    OdpowiedzUsuń
  16. super tematyka :D
    www.kasiabanaszak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieliste szpilki od razu przykuły mój wzrok:) Prezentują się niezwykle elegancko:) Już widzę je w zestawieniu z wiosennymi sukienkami;)

    Życzę udanej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Snookie by Ci pozazdrościła :D

    OdpowiedzUsuń
  19. A masz zdjęcie w całości? Bo jestem ciekawa, jak to wszystko razem wyglądało :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciała to zobaczyć :). Muszę przyznać, że idealnie wpasowałaś się w klimat :).

      Usuń
  20. Genialny motyw imprezy :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny outfit ! ;D Musi wyglądać cudnie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Akcja Uśmiechnij się! Czyli zachęcamy do uśmiechu całą blogosferę! Dołączysz?
    http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2013/02/akcja-usmiechnij-sie-czyli-zachecamy-do.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Szpilki są piękne, od dawna takich szukam. Chciałabyś wziąć udział w moim rozdaniu zwierzenia-kosmetykomaniaczki.blogspot.com ?

    OdpowiedzUsuń
  24. wow sukienka mnie oczarowala;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...