Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

wtorek, 23 kwietnia 2013

Dwa lata!

weheartit.com

W zeszłym roku urodziny bloga przegapiłam, w tym - mało brakowało. Mija dwa lata mojego blogowania, które (z przyczyn niestety nie do końca zależnych ode mnie) ostatnio trochę straciło na impecie. Jednak powoli wracam do żywych oraz piszących. ;)

Dziękuję Wam za prawie 700 000 wyświetleń tych 500 postów, a także niemal 11 000 komentarzy, te liczby niezmiennie mnie zaskakują i nawet nie wiecie jak cieszą! :)

Zabieram się teraz do kombinowania, może by tu jakiś konkurs z tej okazji... ;)

29 komentarzy:

  1. gratuluje i zazdroszczę! postów mam już więcej, ale jak dobiję do 2 lat to bedę mogła dalej marzyć o takich "osiągach" :D

    oby więcej :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Rób konkurs, ja u siebie zrobiłam losowanie na 2 lata, wpadnij

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje i sto lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ludzie lubią konkursy. Ja zasugeruję lekką zmianę wystroju, żeby tak nie wiało systemowym Simple ;-p

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeeeeeeeeeeeej, powodzenia w blogowaniu :). Właśnie zastanawiałam się, gdzie ostatnimi czasy cię wcinało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 lata to całkiem sporo ;) gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i życzę kolejnych lat w blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję i życzę kolejnych 2 lat, 700tys wyświetleń, 11 tys komentarzy i 1,5 tys obserwatorów!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje :) świetne statystyki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! I życzę dalszych sukcesów

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! I powodzenia w dalszym blogowaniu!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję :) Nie miałam pojęcia, że to już tyle czasu, ale jak to mówią szczęśliwi czasu nie liczą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję i życzę powodzenia w kolejnych latach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję :) I życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję! Mi niedługo stuknie rok :O

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś konkretna to i ludzie się znajdą :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...