Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

wtorek, 20 grudnia 2011

Budujemy świąteczny nastrój - kolczyki!


Kiedy śniegu za oknami brak, a święta zbliżają się wielkimi krokami, warto poszukać rzeczy które trochę nam ocieplą atmosferę. Ja wyciągnęłam swój mały arsenał świąteczno-zimowych kolczyków i ku uciesze ludzi w pracy paradowałam dzisiaj w jednych z moich ulubionych: choinkach (prezent od najukochańszej siostry :*).


Kolejnym często goszczącym u mnie motywem jest śnieg, uwielbiam go. Ponieważ na razie ciężko go uświadczyć, ratuję się jak mogę - te kolczyki kupiłam na allegro za jakieś 6 zł dwa lata temu i co zimę mi towarzyszą. :)




A tu jeszcze dwie pary - Mikołaje i Bałwanki, które rzadko noszę, bo są jak dla mnie za małe: :D



Dodatkowo we wprowadzaniu się w nastrój pomaga mi Milka z jabłkami, migdałami i cynamonem...


A Wy czujecie już święta w powietrzu?

25 komentarzy:

  1. ale świetne kolczyki! :)
    Ja powoli już się przygotowuję do świąt, tylko śniegu brak!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śnieżynki mi się najbardziej podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. choinki są cudne! padłam:D ja mam świąteczne paznokcie i wącham pomarańcz nabitą goździkami:D

    OdpowiedzUsuń
  4. kolczyki cudne:D a milka musze upolowac:D!

    OdpowiedzUsuń
  5. chonki i śnieżki są super!! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. śnieżynki i choinki są przeurocze! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śnieżynki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie spadł śnieg więc coraz bardziej czuję święta :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wczoraj widziałam świąteczne kolczyki w Claire's (w końcu otworzyli u mnie!) :)
    Były przeróżne, ale nie zdecydowałam się na zakup, bo przełączam się na tryb oszczędzania ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne te kolczyki lubię taki świąteczny nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śnieżynki cudowne :) choinki zresztą również :) teraz nic tylko czekać aż śnieg spadnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śnieżynki są śliczne:) Z resztą wszystkie są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super! Te choinki i gwiazdki są idealne na święta, aż mam ochotę na takie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie świetne kolczyki! <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  15. a u mnie właśnie pada śnieg :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Boskie są :) Śnieżynki mnie zauroczyły :)

    OdpowiedzUsuń
  17. no prześwietne masz te kolczyki, szczególnie śniezynki i choinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. choinki i śnieg wymiatają! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śnieżynki są świetne :))) ja tez takie chce:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super kolczyki , ja marzyłam o czerwonej sukience rozkloszowanej na święta ale za poźno się zorientowałam i juz nie zdązę kupić :( Ja zapraszam do siebie ponieważ w moim domku też trwa juz świąteczny nastrój dzięki super pachnącemu stroikowi i choince :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajne kolczyki :) szczególnie podobają mi się choinki! ja wprowadzając się w świąteczną atmosferę kupiłam sobie reniferki.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...