Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

czwartek, 1 grudnia 2011

Pierre Rene - nowości w asortymencie


Jeśli jest Wam jeszcze mało zapowiedzi po nowych limitkach Essence czy kolekcji Hidden World od Catrice, to mam dla Was jeszcze newsa na temat marki Pierre Rene. Mają oni wprowadzić kilka ciekawych produktów, niestety nie widziałam ich jeszcze w sklepach. Eyelinery i lip tinty wyglądają smakowicie:



Jak pierwsze wrażenie?

11 komentarzy:

  1. Oooooo interesują mnie te kredki do oczu :) Lubię tę firmę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lip tinty kuszą, eyeliner w sumie też, ale najpierw muszę wykończyć moje Essencowe eyelinery bez dna ;) Szkoda tylko, że Pierre Rene jest tak słabo dostępne...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta podwójna kredka i lip tinty wyglądają fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten eyeliner wygląda całkiem ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. koleżanka dała mi lip tinta Maybelline (nie ma ich chyba w ogóle w sklepach) i spodobała mi się ta forma! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm kuszące :) wszystko mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...