Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

środa, 28 grudnia 2011

NOTD - rybia łuska ;)


Dzisiejsze paznokcie. :) A właściwie i wczorajsze. Musiałam zostać dzisiaj w pracy dłużej, więc nie załapałam się na dobre światło. Niestety nie widać jak ładnie te duperelki przyklejane zmieniają kolory (niebieski, zielony, fioletowy)... kojarzą mi się z rybimi łuskami.

Cekinki kupiłam ostatnio w paczce z 4 innymi kolorami (dałam 3,90 zł) i teraz kombinuję co by tu z ich pomocą wymodzić :)


18 komentarzy:

  1. Ładnie, ale ja próbowałabym na ciemniejszym lakierze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fikuśnie :D Ładne te cekinki:>

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie :) ciekawe jak na czerni :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie to wygląda. ;)
    Zapraszam na nową notkę, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. a może ciemny lakier? czarny np.?

    OdpowiedzUsuń
  6. wow ;) baardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądają :) następnym razem spróbowałabym z większą ilością tych cekinek i może na ciemniejszym lakierze :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...