Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

środa, 21 grudnia 2011

Ohh Darling - niezbędnik prysznicowy


Czy jest coś słodszego niż róż, kokadrki i pin-upowe ilustracje? Tak! Kosmetyki łączące to wszystko do kupy. Niezbędnik prysznicowy, jak to go dumnie nazwano, musiał być mój. Nie kupiłam go z rozsądku, nie z potrzeby - po prostu był zbyt śliczny, żeby go nie kupić. To się właśnie nazywa głos rozsądku...


Opakowanie kojarzy się z kosmetykami Benefit czy The Balm. Jednak o czymś takim jak  Ohh Darling wcześniej nie słyszałam. Okazuję się, że jest to marka "wyprodukowana dla Tesco".



Mamy tu wszystko, co może się przydać w kąpieli:
Płyn do kąpieli 150 ml
Peeling do ciała 150 ml
Rozświetlające kryształki do kąpieli 100 g
Balsam rozświetlający 50 ml
Opaska do włosów


Kiedy brałam go z półki tkwiło we mnie przeświadczenie, że zapach będzie truskawkowy. Błąd! Wszystkie te kosmetyki pachną słodko, karmelowo, chociaż odrobinę chemicznie.

Płyn do kąpieli ma gęstą, galaretowatą konsystencję. Faktycznie fajnie się pieni.




Peeling do ciała jest rzadszy i bardziej lejący. Peelingujące ziarenka są bardzo drobne, efekt nie jest spektakularny - raczej delikatne masowanie niż peeling.




Rozświetlające kryształki do kąpieli są z wierzchu pokryte błyszczącym proszkiem. Po wrzuceniu ich do kąpieli woda faktycznie zaczyna się mienić i sporo tego shimmera zostaje na skórze. Miałam kiedyś sól do stóp imbirową Dr Stopa i dawała ona bardzo podobny efekt. ;)






Balsam rozświetlający zawiera w sobie shimmer, daje baaardzo delikatny efekt. Nie ma mowy o wielkich kawałkach brokatu (i dobrze :P).







Na koniec - opaska do włosów. Sprawdza się nieźle nie tylko podczas kąpieli. Ja korzystam z niej kiedy się maluję, pomaga mi utrzymać w ryzach niesforną grzywkę:


Zestaw ten kupiłam podczas szlajania się bez celu po Tesco Extra i dałam za niego całe 19,90 zł. Fajna rzecz na prezent, nawet dla samej siebie... ;)

29 komentarzy:

  1. o kurcze, fajne :D nie widziałam tego w Tesco

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo ja rewelacja :) A ta opaska na końcu jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezłe ^^ a cena jeszcze lepsza ;) Aż mi się zachciało to mieć!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne opakowanka, ale łudząco podobne do angielskich Soap and Glory -http://www.soapandglory.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie widziałam tego, ale muszę to mieć :P

    OdpowiedzUsuń
  6. też sie na ich zestaw skusiłam, tylko ten mniejszy, by zobaczyć, co to w ogóole jest

    OdpowiedzUsuń
  7. opakowania tych zestawów urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta opaska jest przesłodka. Chyba się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny zestaw a jaka cena!

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja szukałam ostatnio opaski do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ta opaska jest przesłodka, miałam w ręku zestaw z Tesco, ale diabli o mało mnie nie wzięli- nie mam wanny:( świetne opakowania, świetna cena:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna cena i bardzo fajny zestaw , gratuluję zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne, za tę cenę to tylko brać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o jej <3 jakie to słodkie !! może i nie do końca potrzebne, ale kto by się nie skusił ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. ale cudo! opaska już do mnie krzyczy że koniecznie jej potrzebuję :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaczynam żałować, ze nie mam nigdzie Tesco w pobliżu... Teraz mi się będzie ten zestaw śnił po nocach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że już kupiłam wszystkim kobietom prezenty bo gdybym przeczytała ten post wczesniej to, któraś by na pewno to dostała.Jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Całkiem przyjemnie się to prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale fajny zestaw, jutro rozejrzę się za nim :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny zestawik :) uwielbiam takie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. aaale fajne! muszę się rozejrzeć po moim tesco! :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. jakie fajne! Coś czuję, że muszę zlustrować Tesco w najbliższym czasie! :)
    Przy okazji akurat się nada na prezent dla przyjaciółki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też kuszą mnie zawsze ładne, estetyczne opakowania i fajne zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. aleee świetny! bardzo mi się podoba xD

    OdpowiedzUsuń
  25. Supeer zestaw! ;d
    Czemu w moim Tesco takich nie ma? :(

    OdpowiedzUsuń
  26. super zestaw, pewnie też bym się na niego skusiła :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...