Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

piątek, 30 grudnia 2011

Essence - LE Circus, Circus woda toaletowa


każde przedstawienie posiada własną gwiazdę. gwiazdą tej trend edycji jest wytworna woda toaletowa o kwiatowym zapachu w atrakcyjnym opakowaniu. powabny, uwodzicielski zapach przyciągnie twoich wielbicieli…

Jeśli nie przekonał was opis producenta, to chyba większości i tak drgnęło serce na widok samego opakowania wody.


Co prawda, kiedy się przyjrzymy, to widać, że druk na butelce jest jakby niestaranny i trochę rozmyty, ale kto by się tam czepiał, w końcu i tak najważniejszy powinien być zapach... ;)


A ten jest naprawdę przyjemny. Faktycznie kwiatowy, ale nie przesłodzony czy mdlący. Chwilami kojarzy mi się delikatnie z zapachem świeżej trawy.



Nie utrzymuje się jednak zbyt długo, 2-3 godziny to dla mnie za mało. Mogłabym je nosić przy sobie, ale przy tym ślicznym opakowaniu i uroczej pompce, ich miejsce jest na mojej toaletce a nie w torebce z resztą maneli. Jakoś tego nie widzę... ;)

Cena to 29,90 zł :)

21 komentarzy:

  1. szkoda że tak krótko go czuć..

    OdpowiedzUsuń
  2. Też go mam, zapach jest śliczny, ale ta trwałość...

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowanie i zapach na plus, ale jego trwałość odrzuca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też ją mam, bardzo ładnie pachnie, fakt, nie utrzymuje się długo ale ta pompka jest taka urocza.... :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Butelka jest piękna, ale zapach mnie nie urzekł

    OdpowiedzUsuń
  6. Butelka z pompką jest mega. :] Zapraszam do mnie na konkursisko. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałam je kupić, ale w moim mieście NIGDZIE nie ma tej limitki ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. To już gdzieś jest ta limitka? Dwa dni temu jeszcze nie było po niej śladu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię jak zapachy się długo utrzymują

    OdpowiedzUsuń
  10. dlaczego te wszystkie zapachy essence (przynajmniej które znam) wpadają w słodkości? właściwie kopiłam tylko dla butelki :D zapach nietrwały niestety

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodki gadżet - podobne flakony widziałam ostatnio w Douglas, kosztowały ok. 35 zł. Były puste, idealne do wypełnienia ulubionym zapachem - a ich wygląd przepiękny! Pompka i kryształowa buteleczka - cud miód. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Opakowanie urocze :D Ale kwiatowe zapachy omijam z daleka

    OdpowiedzUsuń
  13. chętnie bym podotykała tą pompeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Opakowanie ładne, ale zapach mnie nie przekonuje

    OdpowiedzUsuń
  15. nie kupię:) ale jestem ciekawa zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  16. doooostałam na Gwiazdkę:) la la lalalaa

    OdpowiedzUsuń
  17. ale i tak warto kupić dla samej buteleczki :O

    OdpowiedzUsuń
  18. tego typu flakonika nie wolno nawet nosić w torebce, bo przez tą pompkę nie jest on na tyle szczelny, żeby wytrzymać wszelkie podróże w damskiej torebce. po prostu kiedy byś go stamtąd wyjęła mogłoby się okazać, że flakon jest niestety pusty

    OdpowiedzUsuń
  19. a w mojej naturze rzaaadko trafiam na zapachy.. a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...