Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

wtorek, 27 grudnia 2011

H&M - nowy naszyjnik


Kolejny łup, który nawinął mi się przy okazji zakupów w H&M. Naszyjnik ten przykuwa uwagę, ale jednocześnie jest subtelny i delikatny, taki dziewczęcy.

Wisiorek nieodparcie przypomina mi butelkę perfum Coco Chanel -  Mademoiselle:



Buteleczkę można otworzyć, koreczek umocowany jest na dodatkowym łańcuszku, więc trudno go będzie  zgubić.



Jeśli podoba się Wam tak bardzo, jak mi - pędźcie do H&M'u. Ja kupiłam go za 24,90 zł.

24 komentarze:

  1. Piękny jest :). Ja muszę omijać H&M, bo zawsze sobie tam jakąś pierdołę kupię

    OdpowiedzUsuń
  2. Och...dech zapiera serio.Dawno zrezygnowałam z bizu w H&Mie bo była jakaś tandetna a tu proszę.Cudo.

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ cudny.
    jak zobaczyłam pierwsze zdjęcie, to myślałam, że to tylko złoty łańcuszek koło flakonika;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie mnie również od razu przypomniał tą buteleczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy i oryginalny- podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jej jejej! Jakie to cudne jest<3 i cena przyzwoita:D

    OdpowiedzUsuń
  7. No nieeeeeeeee
    i co zrobiłaś? Teraz będę go musiała go kupić

    OdpowiedzUsuń
  8. faktycznie wygląda jak buteleczka Chanel :) bardzo ładny naszyjnik, nie do końca w moim stylu, ale podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale czad! nie wiedziałam, że będzie się otwierał :D ja bym wlała tam jakieś perfumy haha

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki fajny :D Lubie takie gadzety

    OdpowiedzUsuń
  11. bylam niedawno w h&m i ze ja tego nei wyczailam!!!! ale cudo

    OdpowiedzUsuń
  12. A można tam chociaż coś wlać :D Taka mała piersióweczka ;D Świetny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny ten naszyjnik! Jak spotkam u siebie, to też sobie kupię ;)
    Byłam w H&M przed świętami, ale tych naszyjników nie było, pewnie to nowość ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny naszyjnik, oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...