Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

wtorek, 6 grudnia 2011

Miss Sporty - Sparkle Touch


Nad tym lakierem myślałam dość intensywnie, kiedy zobaczyłam ulotkę linii lakierów "Nail Transformers". Ponieważ nie było go w okolicznych Rossmanach, uzbroiłam się w cierpliwość i... troszkę o nim zapomniałam. Moja radość była więc podwójna, kiedy otworzyłam paczuszkę od SeniorityMartity i tam go właśnie znalazłam. Dziękuję raz jeszcze!


Jestem oficjalnie zakochana w pędzelkach od tych lakierów. Są szerokie, miękkie i bardzo łatwo się nimi nanosi lakier. Chyba jedne z najwygodniejszych według mnie. 

Przy okazji tamtej notki dumałam, czy będzie to brokat, czy holo. No cóż, chyba bym nie zgadła - oba!

Lakier zawiera poza drobinkami holo trochę większe płatki brokatu w dwóch kolorach - niebieskim i różowym. Strasznie podoba mi się takie rozwiązanie - nawet, kiedy brakuje światła, żeby efekt holo nas powalił, to paznokcie nie wyglądają jak przeciągnięte srebrnym brokatem - wtedy widać dokładnie także brokat kolorowy. :) Cieszę się też, że nie jest na tyle gęsty, by zasłonić całkiem lakier bazowy.


No cóż  - efekt ten ciężko jest uchwycić aparatem. Zrobiłam, co mogłam (baza to czarny Revlon): 





Na koniec jeszcze króciutki filmik, troszkę lepiej na nim widać efekt holo. Może urzeknie Was tak jak mnie urzekł :)



Cena to około 6 zł.

26 komentarzy:

  1. Wygląda bosko ! :) jak niebo z gwiazdami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. och jEJKU JEJ:0 sliczny mokotliwy brokacik

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny, na pewno wykorzystasz go w karnawale :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudo, jak ja lubię drobinki holo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny efekt, nei jest nachalny i chyba znośnie się zmywa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny on jest :) ja nawet go szukałam w Rossach ale jeszcze nie udało mi się go dorwać ;P mam nadzieję, że jednak go dopadnę w końcu, bo efekt daje świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie to wygląda, jedne z ładniejszych holo, jakie widziałam! A te pędzelki także uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie świecidełka. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się ogromnie, że lakier przypadł Ci do gustu :)))
    Prezentuje się fantastycznie na Twoich pazurkach!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny, czaję się na niego od dłuższego czasu, ale chyba bardziej kusi mnie Hello Hollo z essence ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. o kurcze, trzymalam go dzisiaj w rece ale odlozylam XD chyba sie wroce

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatnio zastanwiałam się nad zakupem tego lakieru :) mam pytanie czy ten brokacik jest mocno wyczuwalny jeśli przejedziemy po paznokciu palcem? ;) efekt śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Boski lakier! Już wiem co kupię w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny efekt na czarnym lakierze! Super na imprezę karnawałową. :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...