Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 19 grudnia 2011

Wyniki konkursu, czyli do kogo trafią kosmetyki MIYO... :)


Czas na ogłoszenie wyników konkursu trwającego cały ostatni tydzień. Na nagrodę wybrałam, dość spontanicznie, cztery kolory cieni. Prosiłam Was, żebyście napisały, co się Wam z tymi barwami kojarzy. Z Waszych odpowiedzi prawie jednoznacznie wynika, że podświadomie marzą mi się wakacje - większość pisała o morzu, plaży, rajskich czy lodach. Podobały mi się też odpowiedzi o klubach piłkarskich, sukienkach i kredkach. Ale ta, która najbardziej trafiła do mojej wyobraźni to:

Z kosmiczną odyseją! Z obcisłymi kostiumami ruszającymi w kosmos pięknymi kobietami, które ratują biedną planetę przed mężczyznami :P '

Prawda, że piękna wizja? :D
Jej autorką jest diggerowa, i to własnie do niej trafi ten zestawik. Wysyłam maila z powiadomieniem o wygranej, na odpowiedź z danymi do wysyłki czekam 48 godzin. Jeśli do tego czasu nie dostanę odpowiedzi - wybiorę kolejną osobę.

11 komentarzy:

  1. no wizja całkiem ciekawa:D gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, nigdy chyba bym czegoś takiego nie wymyśliła :) Pozdrawiam i zaprazam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. heheh fajny pomysl :) gratulacje!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezły pomysł. Gratulacje dla zwyciężczyni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę, a ja na śmierć zapomniałam o konkursie! Ale tej odpowiedzi bym chyba nie pobiła i tak ;) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje, zazdroszczę :D Mimo tego super odpowiedź, pobija :>>

    OdpowiedzUsuń
  7. Kłaniam się najniżej jak potrafię & dziękuję serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...