Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

czwartek, 29 grudnia 2011

Palety cieni z miesięcznika "Dziecko" - matte i super shiny


Raczej nie kupuję gazet tylko ze względu na dołączone do nich dodatki. Tym razem postanowiłam zaryzykować - do magazynu "Dziecko" (w którym notabene nie ma dla mnie nic do poczytania :D) dołączone były palety cieni matowych i metalicznych. Firma noname, wyprodukowane w Chinach. No ale ciekawiły mnie, a że za jedną wychodziło coś koło 7 zł to wzięłam obie. Muszę od razu powiedzieć, że różnią się od siebie diametralnie...



Już na pierwszy rzut oka paletka 'matowa' wygląda na jakąś taką wyblakłą, zaś druga ma soczyste, żywe kolory. Jak widzicie w matowej uszkodził się jeden cień, no ale to nie tragedia. ;)


Matowe cienie są tragiczne. Strasznie suche, kredowe - kiepsko się nakładają i wyglądają równie źle. Bez bazy można je najzwyczajniej w świecie zdmuchnąć i nie pozostanie po nich ani śladu:


Czas na podotykanie cieni lśniących. I tu spore zaskoczenie...


Cienie są bardziej mokre, kremowe i niesamowicie napigmentowane. Takie kolory lubię!


Trzeba jednak nakładać je i tak na bazę - jak trochę podeschną, to zaczynają się łuszczyć:


Podsumowując: na matowe szkoda kasy, ale błyszczące - nieźle zainwestowane 7 zł :]

23 komentarze:

  1. Te lśniące prezentują się nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Matowe wyglądają fatalnie jednak błyszczące są naprawdę kuszące!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak się łuszczą to się nie skuszę ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. No i pięknie! Teraz jak polecę do kiosku i przyniosę magazyn Dziecko do domu, to mój narzeczony dostanie zawału....:D Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba sie nie skuszę jednak:D
    Przy takich "atrakcjach" zawsze sie boje o własne oczy.Albo twarz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Karkam ja się bałam o reakcję mamy XD

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe ale chyba jednak się nie skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. lśniące sa bardzo fajne, ale te maty...tragedia;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stałam w sklepie i trzymałam w rękach tą gazetę ale ją odłożyłam,stwierdziłam że jakiś bubel.A tu proszę nawet ciekawie wygląda ta druga paletka.

    OdpowiedzUsuń
  10. te błyszczące, są całkiem ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakoś mnie nie zachwyciły:)

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Matowe to porażka... błyszczące całkiem, całkiem, ale efekt łuszczenia odstrasza.

    OdpowiedzUsuń
  13. oj nie chciałabym aby na powiekach zaczęły mi się tak kruszyć cienie. :P

    OdpowiedzUsuń
  14. O matko nie zdecydowanie nie kupiłabym

    OdpowiedzUsuń
  15. koszmarki :) prawie jak Sleek ale prawie robi WIELKĄ różnicę

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzeczywiście matowe straszne, ale na błyszczące bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. boję się kupować kosmetyków z gazety

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie wyglądają, ale nie jestem jakoś przekonana do ich zakupu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. jak za 7zł, to te błyszczące nawet nieźle wyglądają :) szkoda jednak, że do naszych gazet nie ma takich dodatków kosmetycznych jak choćby w UK... :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam złe doswiadczenia z cieniami dołączanymi do gazet wiec na te zdecydowanie się nie rzuce ;P

    OdpowiedzUsuń
  21. jak po nowym roku jeszcze będa w sklepie to też się skuszę na błyszczące. mam jedne z gazety kupionej jakies 2-3 lata temu i jak mi brakuje jakiegoś odcienia matowego(żółci, turkusu lub seledynowego) to sięgam po nie bo są nawet dobrze napigmentowane

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...