Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

sobota, 10 grudnia 2011

Konkurs! :)


Cześć Piękne. Powiem Wam coś w sekrecie. Ostatnio jestem... szczęśliwa. Parę rzeczy w życiu wreszcie zaczęło mi się układać i nie, nie jest to miłość. :D

A że szczęściem trzeba się dzielić, przygotowałam dla Was mały konkurs. Nagroda jest drobna, ale mam nadzieję, że sprawi wiele radości osobie, która ją wylosuje.

Wiem, że wiele z Was chciało by wypróbować kosmetyki MIYO, a niewiele ma taką możliwość, więc właśnie z kosmetyków tej marki składa się zestaw. A dokładniej z :

1) jednej z moich ulubionych mascar - Super Lash! mascara 3 w 1
2) 4 pojedynczych cieni OMG! Eyeshadows w kolorach: Iris, Graffiti, Vanilla oraz Sunrise.





Warunkiem udziału w konkursie jest:
1. Bycie publicznym obserwatorem tego bloga
2. Udzielenie odpowiedzi na pytanie konkursowe
3. Prawidłowe wypełnienie formularza załączonego niżej

Można się zgłaszać od dzisiaj do niedzieli 17 grudnia tego roku (do północy). Z nadesłanych odpowiedzi wybiorę jedną, która najbardziej mi się spodoba. :) Zwycięzca zostanie ogłoszony na blogu w ciągu 2 dni od zakończenia konkursu. Zastrzegam sobie możliwość publikacji zwycięskiej odpowiedzi.

Powodzenia!

10 komentarzy:

  1. Ciekawy konkurs, ja jednak mam już ten tusz - i też uważam ze jest fajny :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wysłałam formularz, trzymam kciuki, nagrody świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiscie wzięłam udział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i ja wziełam udział :) bardzo fajny konkurs :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również wzięłam udział, pozdrawiam serdecznie. :)
    PS. Dodaję info na bloga. :)

    modanablogi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też:)

    zapraszam do mnie na rozdanie do wygrania 100zł
    www.styliowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. mam nadzieję,że moje zgłoszenie doszło ;) świetny blog, sama mam 1 cień z tej firmy - chocolate taki ciemny brąz ;)) Pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  8. te cienie są super! mam chrapkę na waniliowy i sanrajsowy, bo Ajris już mam;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...