Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 26 grudnia 2011

Vollare - lakiery do paznokci DaVinci (gruby brokat)


Ostatnio mam fazę na wszelkiego rodzaju błyskotki, cekiny i holo na paznokciach. Kiedy zobaczyłam te lakiery pomyślałam, że będą z nich niezłe topy. A przy okazji, że może parę warstw wystarczy, żeby pokryć całą płytkę. Dostępne były tylko te trzy kolory, wzięłam wszystkie. Za każdy dałam 3,90 zł.


Kolory to, jak widzicie, zieleń, miedziany i złoty.




Mają bardzo rzadką konsystencję i bardzo intensywnie pachną. Przy jednym zanurzeniu nabiera się mało płatków brokatu, czasem tylko kilka zostaje na paznokciu.

jedna warstwa

dwie warstwy

trzy gruuube warstwy

Nie miałam cierpliwości, żeby sprawdzić, czy uda mi się zasłonić całą płytkę. Podoba mi się efekt tylko przy 1-2 warstwach, później zbiera się już za dużo lakieru bezbarwnego i cała płytka wygląda grubo i nieładnie.

Schnie troszkę długo - na szczęście przy takich lakierach nie rzuca się tak w oczy jakieś lekkie odgniecenie.
Na koniec warto dodać warstwę jakiegoś topa, bo cekinki są jakby z folii - są miękkie i potrafią się zawijać i złuszczać z paznokcia.

Myślałam, że będzie lepiej, jest bez rewelacji. Jeśli miałabym wybierać, to zdecydowanie lepszym topem jest Essence - Make it golden.

28 komentarzy:

  1. ładne, ale troszkę mało ich się zbiera na 1 warstwie, przy 3 bądź więcej faktycznie troche grubo

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż mi się oczy zaświeciły na widok tych lakierów. No cóż, szkoda, że to nie jest taki efekt, jakiego byśmy chciały..

    OdpowiedzUsuń
  3. wow właśnie szukam takich lakierów na sylwestra...szkoda tylko, że 1 warstwa daje tak kiepski efekt

    OdpowiedzUsuń
  4. a szkoda, bo w butelce wyglądają obłędnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. przy 2 wygląda całkiem ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę się w nie zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten brokat jest ogromny! Nie miałabym cierpliwości go nakładać, wolę drobne iskierki. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie zastanawiałam sie na zakupem tego lakieru.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie, chętnie bym kupiła ale jeszcze ich nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
  10. ojej .... wg mnie wcale to ładnie nie wygląda ...

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba nie za bardzo mi się to podoba

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie aż tak duże drobinki nie pociągają, ale miedziak nawet mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mi sie oczka zaświeciły ale jak piszesz, że sie zwijają i w ogóle to chyba sobie daruje.Wolę Essence c&g make it golden i time for romance.Oraz nieśmiertelny circus confetii.Te się przynajmniej nie zdzierają i trzymaja na mur beton

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka piękna zieleń, szkoda, że tylko w pojemniczku :(

    OdpowiedzUsuń
  15. mam ten lakier w wersji granatowej i śmierdzi okrutnie ;P ale podoba mi się efekt dwóch warstw :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak, Essence prezentuje się trochę lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. vollare ma fajne szminki(ale to zależy).
    te lakierki sa do bani-mam :((

    Pozdrawiam i ZAPRASZAM DO MNIE _ KONKURS ! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzeczywiście nie prezentuje się najlepiej

    OdpowiedzUsuń
  19. W butelce przepięknie.. na pazurkach już niestety gorzej

    OdpowiedzUsuń
  20. no niefajnie to wyglada, nie chcialabym miec 3 warstwy by cokolwiek osiagnac.

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam takie brokaty na paznokciach :)

    Zapraszam!
    luthieenn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. sliczne sa te lakiery ale przy nabieraniu strasnzie malo tego brokatu jest na pedzelku szkoda

    OdpowiedzUsuń
  23. szkoda, że dają tak marny efekt - bo kolorki są bardzo fajne...

    OdpowiedzUsuń
  24. A w buteleczkach wyglądają tak zachęcająco... Takie średnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądają pięknie (zwłaszcza po trzech warstwach), ale mnie przeraża zmywanie takich brokatów z paznokci ...

    OdpowiedzUsuń
  26. ostatnio pisałam posta o sposobie na takie lakiery :D nakłada się je gąbką!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...