Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

czwartek, 1 grudnia 2011

Essence - nowe limitki 2012


No to doczekałyśmy się zapowiedzi kolejnych dwóch edycji limitowanych od Essence.

Pierwsza - Crystalliced to typowo zimowa limitka, pełna pastelowych, iskrzących się w świetle kolorów. W jej skład wejdą:

płynne cienie:

01 it’s a snow-woman’s world, 02 ice eyes baby, 03 ice crystals on my window 04 iced age reloaded

Mascara nawierzchniowa dająca efekt przyprószonych śniegiem rzęs:




Brokat do ust, ciała twarzy:


01 frosted champaign 02 diamond dust


Błyszczyki:


01 it’s a snow-woman’s world, 02 diamond dust 03 ice crystals on my window


Rozświetlacz w płynie:




Lakiery do paznokci:




01 it’s a snow-woman’s world, 02 ice crystals on my window, 03 iced age reloaded, 04 ice eyes baby 05 frosted champaign

Naklejki na paznokcie:




Drugą z limitek, które otworzą rok 2012, jest Legends of the sky. Odwołuje się ona do lat '40 i kolorów przywodzących nam chwilami na myśl moro. ;) Można będzie w niej znaleźć:

Paletę cieni:

01 from zero to hero

2w1 - liner i cień w sztyfcie:

01 biplane’s flight, 02 like leo’s pilot jacket 03 i am a viator

Szminki:

01 i am a viator 02 flying higher

Róż:

01 no better way to sky

No i oczywiście lakiery do paznokci:

01 i wear my flying goggles at night, 02 like leo’s pilot jacket, 03 i am a viator, 04 no better way to sky, 05 take my red way 06 flying higher

Mam dziwne wrażenie, że Essence nigdy nie da odpocząć mojemu styranemu portfelowi... ;)

31 komentarzy:

  1. kiedy wchozi ta pierwsza?chce rozświetlacz i te cienie!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maskara i rozświetlacz w płynie -> moja nowa miłość!

    OdpowiedzUsuń
  3. z pierwszej - rozświetlasz w płynie i lakiery oczywiście :)
    z drugiej - lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  4. o łał, róż, lakiery i pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialna kolekcja! :) wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zło ;[ W sumie to nie wiem co najbardziej i skończy się na wszystkim - a jeszcze wczoraj sobie powtarzałam - "Już nie tknę karty kredytowej..."

    OdpowiedzUsuń
  7. II limitka kolorystycznie dużo bardziej mi się podoba. mam nadzieję, że wejdzie do polski i na nią trafię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi jakoś nic nie przyspieszyło bicia serca :) Z pierwszej podobają mi się jedynie dwa lakiery, a z drugiej cztery.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza bardzo mi się podoba, jest delikatna i idealna na zimę tak naprawdę, aby do niej się upodobnić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lakiery i płynne cienie muszę mieć. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super rzeczy! Maskara dająca efekt przyprószonych rzęs musi być moja!!! ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. mój biedny portfel. świetne limitki ;-) Z Każdej coś kupię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja pragnę mieć ten rozświetlacz! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. tym razem przyznaję - Essence się postarało :) z limitki Crystalliced kupię na pewno rozświetlacz, jakiś błyszczyk i któryś z cieni, z tej drugiej podoba mi się róż, jaśniejsza szminka, górny rząd lakierów, liner/sztyft :) zbankrutuję :P

    OdpowiedzUsuń
  15. a mi zapewne pozostanie wzdychanie, bo zazwyczaj moja natura nie jest na topie z nowościami :/ i nie pokazuja sie wszystkie limitki :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne! Ja na pewno rzucę się na płynne cienie, zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  17. Aż mnie zdziwienie bierze, bo te limitki nie robią na mnie wrażenia tak samo jak było z Urban Messages i Natventurista...
    Jedynie może skuszę się na rozświetlacz w płynie z Crystalliced ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzeba zbierać fundusze :P
    coś czuję, że rozświetlacz w płynie będzie pragnieniem wielu essensomaniaczek - ja na pewno spróbuję go zdobyć + 3 pierwsze lakiery, a z drugiej limitki: róż, cień w sztyfcie i dolny rząd lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Crystalliced- ta limitka mnie urzekła :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Limitka Crystalliced brdzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta zimowa limitka bardzo mi się podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo podobają mi się te zimowe naklejki na paznokcie, a ta druga limitka ma w ogóle super ciekawe produkty! :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Rozświetlacz w płynie z pierwszej limitki i róż z drugiej najbardziej mnie zaciekawiły

    OdpowiedzUsuń
  24. na pierwszy rzut oka nic mi się zbytnio nie spodobało...

    OdpowiedzUsuń
  25. Spodobały mi się błyszczyki i cienie w płynie :) Myślę, że jak tylko pojawi się u mnie, to je kupię, chyba że wcześniej opinie i zdjęcia na blogach mnie zniechęcą (co jest mało prawdopodobne :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę zapolować na paletkę cieni i lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  27. wszystkie lakiery z pierwszej limitki wygladaja cudnie i bardzo zachecajaco!! ;))

    OdpowiedzUsuń
  28. Z limitki crystaliced najbardziej kusi mnie ta Mascara nawierzchniowa. Jestem strasznie ciekawa jaki daje efekt :D
    A z drugiej limitki ciekawi mnie jak na zywo bedzie wyglądał kolor kredki/eyelinera 02 like leo’s pilot jacket. Bo jeśli tak jak na zdjęciu promocyjnym to ja go chce! :D Już od dłuzszego czasu szukam właśnie takiego koloru.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...